Výdejna Český Těšín Po-Čt 7 - 15 hod, Pátek: Zavřeno

SKLADEM (DS) = NA DOTAZ! Distribuční sklad, sklad výrobce nebo dodavatele, není náš sklad, díl na dotaz !!! Datum dodání je orientační !!!
Aktualizace nejsou prováděny naší firmou, ale dodavatelem (se zpožděním). Neneseme žádnou zodpovědnost za tyto informace.
V případě, že zboží není skladem budete informování mailem nebo telefonicky, pokud tak neučiníte před vložením zboží do košíku.
minimální cen objednávky 300,-kč
Doprava nad 5000 Kč ZDARMA
VÝHODNÁ NABÍDKA

Doprava a platba

  • PPL ČR (malý balík, do 30kg) ... 119 Kčtouto dopravou nelze poslat  - výfuky, kapoty, nárazníky, blatníky, plastová nadkolí, autobaterie, tažná zařízení, sudy a barely s kapalinou.
  • Kurýr ČR (velký balík do 15 kg) ... 349 Kč výfuky, kapoty, nárazníky, blatníky, plastová nadkoli,autobaterie, tažná zařízení, sudy a barely s kapalinou nad 5l - více kuse a nadrozměrné zboží vždy řešíme individuálně ve spolupráci s přepravní firmou. K ceně dopravy je vždy přičtena nezbytná částka, která pokryje nutné náklady na dopravu. Tuto informaci obdržíte telefonicky přímo od našeho zaměstnance před expedicí objednávky. Všechny případné dotazy a informace rádi zodpovíme na telefonním čísle 605 017 962 nebo na emailu obchod@euroautodily.cz
  • Kurýr ČR (velký balík nad 15 kg) ... 449 Kč výfuky, kapoty, nárazníky, blatníky, plastová nadkoli, autobaterie, tažná zařízení, sudy a barely s kapalinou nad 5l - vícekusé a nadrozměrné zboží vždy řešíme individuálně ve spolupráci s přepravní firmou. K ceně dopravy je vždy připočtena nezbytná částka, která pokryje nutné náklady na dopravu. Tuto informaci obdržíte telefonicky přímo od našeho zaměstnance před expedicí objednávky. Všechny případné dotazy a informace rádi zodpovíme na telefonním čísle 605 017 962, 605 017 994 nebo na emailu obchod@euroautodily.cz
  • Křehké zboží ...300 kč - veškeré křehké zboží, lišty nad 50 cm vše max do delky 1m
  • AUTOSKLA - jen osobní odběr nebo zajištění vlastní dopravy.
  • OSOBNÍ ODBĚR ... 0 Kč Převzetí na výdejním míste - budete vyzvání telefonicky, nebo sms zprávou, že zboží máte připravené k odběru Po-Čt 7 -  15 hod, Pátek: Zavřeno .Výdejní místo - bývaly Autoservis Škandera Tovární 1954, Český Těšín 73701
  • Vlastní doprava ... 0 Kč zákazník si zajistí vlastní dopravu, platba v hotovosti
  • Nadrozměrné,vícekusé a nebezpečné zásilky ...  Kč.  Tyto zásilky vždy řešíme individuálně ve spolupráci s přepravní firmou. K ceně dopravy je vždy přičtena nezbytná částka, která pokryje nutné náklady na dopravné. Tuto informaci obdržíte telefonicky přímo od našeho zaměstnance před expedicí objednávky. Všechny případné dotazy a informace rádi zodpovíme na telefonním čísle 736 620 468 nebo na emailu obchod@euroautodily.cz
  • Vratná záloha na staré díly ...  Kč. Z důvodu recyklace nebo repase jsou některé díly (autobaterie, poloosy, třmeny, startéry, alternátory...) zálohovány. Při vrácení vašeho starého dílu vám bude záloha v plné výši vrácena pokud není starý díl po havarii, nemá zalomené nebo ulomené částí. Záloha se dopočítává k ceně dílu - o výši zálohy budete informováni
    • Na dobírku ... 39 Kč. Zaplatíte při obržení balíku
    • Platba bankovním převodem ... 0 Kč. Uhradíte částku bankovním převodem
  • Objednáním kapalin berete plnou zodpovědnost za škody způsobené při dopravě (poškození zásilky), a tyto škody nelze reklamovat, jelikož kapaliny jsou vyňaty z přepravy ppl a české pošty a baliky obsahujicí kapilnu nelze reklamovat. 
  • doprava nad 5000,- zdarma platí pro vybraný sortiment zboží, který určuje prodejce. Při vrácení zboží kdy byla doprava zdarma,bude kupujícímu tato částka odečtena od hodnoty vraceného zboží pokud cena objednavky klesne pod 5000,-kč, v tom případě strací zákazník nárok na dopravu zdarma (jde i vrcení částí objednávky)
  • Zákazník nese plnou zodpovědnost za škody způsobené dopravou při nevhodně vytvořené objednávce (příklady: těžké kovové díly a k tomu kapaliny,skla,plasty,filtry,stěrače a jiné křehké díly v jednom balíku.. atd,  2 ks a vice světel,zrcátek v jednom balíku, kapaliny) a škody v tomto případě nelze reklamovat. O nevhodně složené objednávce (a následné neuznané škodě) rozhoduje naše firma, nikoli zákazník. Toto je opatření na zpřísněné dopravní předpisy přepravních firem, které nevhodně sestavené objednávky a škody na nich způsobené odmítají proplatit jako reklamaci škod způsobených vlivem dopravy
  • -  o způsobu dopravy a rozdělení zboží do více baliku rozhoduje prodejce né zákazník, zákazník je povinen se řídít tímto nařízením i podmínkama dopravy a pojištění baliku jednotlivych dopravních firem.
  •  SKLADEM (DS) = Distribuční sklad, sklad výrobce nebo dodavatele. Aktualizace nejsou prováděny naší firmou, ale dodavatelem (se spožděním). Neneseme žádnou zodpovědnost za tyto informace. V případě že zboží není skladem budete informování meilem nebo telefonicky.