Vážení zákazníci!
Z technických důvodu budeme mít ve dnech od 25.4..2024 – 1.5.2024
Z A V Ř E N O
Příjem objednávek nepřerušen. Objednávky, meily a případné reklamace budeme vyřizovat od 2.5.2024.

Děkujeme za pochopení!


Doprava nad 5000 Kč ZDARMA
VÝHODNÁ NABÍDKA

Doprava a platba

  • PPL ČR (malý balík, do 30kg) ... 119 Kčtouto dopravou nelze poslat  - výfuky, kapoty, nárazníky, blatníky, plastová nadkolí, autobaterie, tažná zařízení, sudy a barely s kapalinou.
  • Kurýr ČR (velký balík do 15 kg) ... 349 Kč výfuky, kapoty, nárazníky, blatníky, plastová nadkoli,autobaterie, tažná zařízení, sudy a barely s kapalinou nad 5l - více kuse a nadrozměrné zboží vždy řešíme individuálně ve spolupráci s přepravní firmou. K ceně dopravy je vždy přičtena nezbytná částka, která pokryje nutné náklady na dopravu. Tuto informaci obdržíte telefonicky přímo od našeho zaměstnance před expedicí objednávky. Všechny případné dotazy a informace rádi zodpovíme na telefonním čísle 605 017 962 nebo na emailu obchod@euroautodily.cz
  • Kurýr ČR (velký balík nad 15 kg) ... 449 Kč výfuky, kapoty, nárazníky, blatníky, plastová nadkoli, autobaterie, tažná zařízení, sudy a barely s kapalinou nad 5l - vícekusé a nadrozměrné zboží vždy řešíme individuálně ve spolupráci s přepravní firmou. K ceně dopravy je vždy připočtena nezbytná částka, která pokryje nutné náklady na dopravu. Tuto informaci obdržíte telefonicky přímo od našeho zaměstnance před expedicí objednávky. Všechny případné dotazy a informace rádi zodpovíme na telefonním čísle 605 017 962, 605 017 994 nebo na emailu obchod@euroautodily.cz
  • Křehké zboží ...300 kč - veškeré křehké zboží, lišty nad 50 cm vše max do delky 1m
  • AUTOSKLA - jen osobní odběr nebo zajištění vlastní dopravy.
  • OSOBNÍ ODBĚR ... 0 Kč Převzetí na výdejním míste - budete vyzvání telefonicky, nebo sms zprávou, že zboží máte připravené k odběru Po-Čt 7 -  15 hod, Pátek: Zavřeno .Výdejní místo - bývaly Autoservis Škandera Tovární 1954, Český Těšín 73701
  • Vlastní doprava ... 0 Kč zákazník si zajistí vlastní dopravu, platba v hotovosti
  • Nadrozměrné,vícekusé a nebezpečné zásilky ...  Kč.  Tyto zásilky vždy řešíme individuálně ve spolupráci s přepravní firmou. K ceně dopravy je vždy přičtena nezbytná částka, která pokryje nutné náklady na dopravné. Tuto informaci obdržíte telefonicky přímo od našeho zaměstnance před expedicí objednávky. Všechny případné dotazy a informace rádi zodpovíme na telefonním čísle 736 620 468 nebo na emailu obchod@euroautodily.cz
  • Vratná záloha na staré díly ...  Kč. Z důvodu recyklace nebo repase jsou některé díly (autobaterie, poloosy, třmeny, startéry, alternátory...) zálohovány. Při vrácení vašeho starého dílu vám bude záloha v plné výši vrácena pokud není starý díl po havarii, nemá zalomené nebo ulomené částí. Záloha se dopočítává k ceně dílu - o výši zálohy budete informováni
    • Na dobírku ... 39 Kč. Zaplatíte při obržení balíku
    • Platba bankovním převodem ... 0 Kč. Uhradíte částku bankovním převodem
  • Objednáním kapalin berete plnou zodpovědnost za škody způsobené při dopravě (poškození zásilky), a tyto škody nelze reklamovat, jelikož kapaliny jsou vyňaty z přepravy ppl a české pošty a baliky obsahujicí kapilnu nelze reklamovat. 
  • doprava nad 5000,- zdarma platí pro vybraný sortiment zboží, který určuje prodejce. Při vrácení zboží kdy byla doprava zdarma,bude kupujícímu tato částka odečtena od hodnoty vraceného zboží pokud cena objednavky klesne pod 5000,-kč, v tom případě strací zákazník nárok na dopravu zdarma (jde i vrcení částí objednávky)
  • Zákazník nese plnou zodpovědnost za škody způsobené dopravou při nevhodně vytvořené objednávce (příklady: těžké kovové díly a k tomu kapaliny,skla,plasty,filtry,stěrače a jiné křehké díly v jednom balíku.. atd,  2 ks a vice světel,zrcátek v jednom balíku, kapaliny) a škody v tomto případě nelze reklamovat. O nevhodně složené objednávce (a následné neuznané škodě) rozhoduje naše firma, nikoli zákazník. Toto je opatření na zpřísněné dopravní předpisy přepravních firem, které nevhodně sestavené objednávky a škody na nich způsobené odmítají proplatit jako reklamaci škod způsobených vlivem dopravy
  • -  o způsobu dopravy a rozdělení zboží do více baliku rozhoduje prodejce né zákazník, zákazník je povinen se řídít tímto nařízením i podmínkama dopravy a pojištění baliku jednotlivych dopravních firem.
  •  SKLADEM (DS) = Distribuční sklad, sklad výrobce nebo dodavatele. Aktualizace nejsou prováděny naší firmou, ale dodavatelem (se spožděním). Neneseme žádnou zodpovědnost za tyto informace. V případě že zboží není skladem budete informování meilem nebo telefonicky.